تاریخ: ۸:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
جلسه شورای اداری شهرداری اسکو برگزار شد.

شهردار اسکو در آستانه روز شهرداریها تأکید کرد: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان باید در سر لوحه فعالیتهای شهرداری قرار گیرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، مهندس بابک شریفی شهردار اسکو در جلسه شورای اداری شهرداری اسکو که به منظور رسیدگی و بررسی پیشرفت امور هریک از […]

شهردار اسکو در آستانه روز شهرداریها تأکید کرد: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان باید در سر لوحه فعالیتهای شهرداری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، مهندس بابک شریفی شهردار اسکو در جلسه شورای اداری شهرداری اسکو که به منظور رسیدگی و بررسی پیشرفت امور هریک از واحد ها و بحث و تبادل نظر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در سالن جلسات شهرداری اسکو برگزار گردید، بر اهمیت اجرای صحیح و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در تمامی واحدهای شهرداری تاکید کرد.

شهردار اسکو ضمن تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط تمام کارکنان شهرداری، اظهار کرد: مجموعه شهرداری اسکو باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه و اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرند.

مهندس شریفی تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم را از نکات مهم برشمرد.

وی با بیان اینکه هر چقدر شهروندان از خدمات شهرداری بهره بیشتری ببرند، آن خدمت ارزش بیشتری دارد، افزود: مدیران شهرداری تا زمانی که در هر پست حضور دارند باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

مهندس شریفی نظم و انضباط اداری را بالاترین رکن هر اداره دانست و با اشاره به اینکه رعایت نظم و انضباط اداری باید در سر لوحه و رأس فعالیت های کاری کارکنان قرار گیرد، اظهار داشت: نظم کاری و حضور به موقع و مستمر در محل کار در ساعت کاری از دیگر ویژگیهای مهم یک کارمند نمونه می باشد و همه کارکنان باید در ساعت کاری در دسترس ارباب رجوع باشند.

شهردار اسکو بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل همکاران با یکدیگر در جهت پیشبرد کارهای اداری تأکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست و به کارکنان توصیه کرد تا از همه ی ظرفیت ها در جهت رسیدن به اهداف والای شهرداری اسکو استفاده کنند.

وی افزایش اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه و تکیه گاه شهرداری برشمرد و مواردی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمت دهی، چگونگی رفتار برخورد با خدمت گیرندگان، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب، قبول انتقادات و پیشنهادات و…را از جمله عامل هایی دانست که در رضایتمندی شهروندان تأثیر بسزایی دارند.

شایان ذکر است در این جلسه حکم انتصاب مهندس وحید رستم پور به عنوان معاون اداری-مالی شهردار توسط #مهندس_بابک_شریفی شهردار اسکو به وی اعطا شد.

🔸در پایان جلسه نیز مسئولین دوایر نسبت به ارایه گزارش عملکرد و بیان مشکلات اقدام نموده و در ادامه مهندس شریفی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران به جهت اقدامات بعمل آمده در راستای رعایت ضوابط و مقررات، تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را سفارش و تأکید کردند.

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.