توسعه ساختمان جدید شهرداری اسکو، مصداق عینی تکریم ارباب رجوع

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو ، مهندس بابک شریفی شهردار اسکو به همراه مهندس رحیم عظمایی معاونت عمرانی شهرداری اسکو در حاشیه بازدید از اجرای عملیات توسعه ساختمان اداری شهرداری اسکو با بیان این که ما کارکنان وظیفه داریم در انجام وظایف و تکالیف خود از هیچ اقدامی جهت حل مشکل […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو ، مهندس بابک شریفی شهردار اسکو به همراه مهندس رحیم عظمایی معاونت عمرانی شهرداری اسکو در حاشیه بازدید از اجرای عملیات توسعه ساختمان اداری شهرداری اسکو با بیان این که ما کارکنان وظیفه داریم در انجام وظایف و تکالیف خود از هیچ اقدامی جهت حل مشکل مردم دریغ نورزیم، تصریح کرد: رضایت ارباب رجوع، هدف اصلی سازمانی ما است و به منظور نیل به این هدف، باید فرآیند انجام کارها را راحت تر، کوتاه تر و شفاف تر کنیم و اقدامات انجام شده توسط خدمتگذاران مردم در شهرداری بیانگر این است که شهروندان اصیل اسکو به جایگاه اصلی خود نزدیک می شوند.

 

مهندس بابک شریفی شهردار اسکو، ساختمان شهرداری را در حکم خانه دوم شهروندان دانست و اظهار کرد: شهروندان باید در این خانه از آرامش و زیبایی لازم برخوردار بوده و ضمن خدمات گرفتن مناسب از شهرداری اسکو و تکریم ارباب رجوع، از خدمات‌رسانی در فضا و ساختمانی مناسب و در شأن شهروندان احساس آرامش و لذت کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال تحول سازنده و قرار دادن این شهر زیبا و فرهنگی بر مدار ریل توسعه هستیم، گفت: تلاش برای ایجاد شهری زیبا و در خور شأن شهروندان از مسائل مهمی است که با قوت دنبال می‌شود.

شریفی در ادامه انتقادات شهروندان در خصوص تراکم کارمندان در اتاقها و به موجب آن مدت زمان پاسخگویی به شهروندان را بجا دانست و اظهار داشت: مطمئنا با راه اندازی طبقه اول ساختمان و افزایش فضای اداری و کاهش تعداد کارکنان در هر اتاق، علاوه بر کاهش مدت زمان پاسخگویی و خدمات دهی به شهروندان ، میزان بهره وری کارکنان نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یکی از نهادهایی است که به طور روزانه با اکثریت ارباب رجوع روبرو می باشد ، افزود : واحد عمران شهرداری اسکو در اقدامی عملیاتی خود برای توسعه عمرانی و نیز به عنوان یکی از مطالبات شهروندان، توسعه ساختمان اداری شهرداری را با فضاسازی مناسب در دستور کار قرار داده و در کمتر از یک ماه این پروژه را به اتمام می رساند .

در ادامه مهندس عظمایی معاونت عمرانی شهرداری اسکو در خصوص مزایای توسعه ساختمان جدید شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: شهروندان اصلی ترین سرمایه ما هستند و توسعه ساختمان جدید شهرداری اسکو، مصداق عینی ارتقاء خدمات رسانی ، بهره وری از فضای اداری و تکریم ارباب رجوع است. بنابراین در جامعه ما که جامعه ای شهروند مدار است، باید در راستای تکریم شهروندان و ارائه خدمات بهتر، به آن ها از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم.

🔸مهندس شریفی در پایان افزود: فلسفه وجودی ما خدمت رسانی به مردم است و طبق قوانین موجود، شهرداری سیستمی شهروند مدار است وتعامل دو سویه مردم و شهرداری می تواند شهری مناسب برای زندگی را رقم بزند. لذا خواهشمند است شهروندان گرامی در صورت وجود انتقاد یا پیشنهادی در خصوص مسایل مربوط به شهر که مشمول شهرداری است، موضوع را به واحد ذیربط در شهرداری گزارش نمایند تا در راستای حل مشکل اقدام لازم صورت گیرد و همیشه ما را همراه و در کنار خود ببینند تا با همکاری و هم اندیشی یکدیگر، مشکلات را شناسایی و با استفاده از امکانات و ابزار در اختیار نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

پاسخی بگذارید

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.